dijous, 19 de maig del 2011

frases mítiques dels corredors...

Les he vist i he rigut una bona estona, segur que la majoria les heu escoltat i també fer servir......


ESTIC MOLT MALAMENT: Això vol dir que, estic molt bé, no vull dir´ho per treure'm pressio i per si surt malament la cursa, a més si puc et matxacaré....

NO HE ENTRENAT RES: He entrenat en lloc de 7 dies, 6, i el 7 he estat 2 hores fent peses, tècnica i estiraments.....

ET VEIG FI: Collons... crec que em treuràs els umbrals.....

CONTINUEU VOSALTRES, HE NOTAT UNA PETITA ESTRABADA (O TINC FLATO): Deu, quin ritme porteu, cabrons, estic esgotat.

!!NO PODIA DONAR-TE UN RELLEU!!: Anava tant bé darrera teu, protegint-me del vent que m'he dit a mi mateix.... que es cansi i el guany al final....

M'ACOSTARÉ A AQUELLA CURSA A VEURE: A veure el nivell que hi ha i si és molt alt paso de fer-la, i vaig a una altra de menys qualitat a guanyar-la,

VAS BE? (EN CURSA): Com em diguis que no, preparat al canvi que et faré...., como em diguis que si, em preocuparé, però com no diguis res, et trec els ulls...

HE ANAT TRANQUIL, SENSE FORÇAR: Frase feta servir molt per aquells als que has matxacat, ji ji ji

ESTIC LESIONAT-TINC MOLTA FEINA: Estic passat de forma, no camino "ni patras" i vull recuperar be per quan torni, matxacar-vos, però a mi no em passeu la ma per la cara uns mantes com vosaltres....

AHIR NO VAIG PODER DORMIR BE: migdiada de pijama i orinal de 4 hores, al llit a les deu i clar, fins dos quarts no em vaig adormir....(total el dia abans de la cursa només he dormit 11 hores).

VINE AMB NOSALTRES, QUE ANIREM A POC A POC: I una merda!!!!!!!!! Si algún conegut et diu aquesta frase, i no et sents capaç de fotre-li canya, millor que rebutgis l'oferta...

2 comentaris:

  1. I aquesta ? "Em podia haver anat millor" i resulta que acaba de fer marca personal

    ResponElimina
  2. em sona, em sona..... també ji ji ji :-P

    ResponElimina