dijous, 26 de maig del 2011

EXIT ROTUND

Es mereix un comentari especial l'entrenament d'ahir, no pel recorregut, ni res semblant, però si pel nombrós grup que erem corrent pels camins de Vila, em sembla que no m'he descuidat a ningú, però he comptat a 30 persones.....................cada un al nostre ritme, però impressionant el carrer major quan sortíem del poble tots!!!!

Fernando, Angel, Sever, Juan, Miguel, Carles, Gabri, Kilian, Alfonso, Joan, Cristian, Jaume, Joan, Marc, Ramon, Gonzalo, Roberto, Meri, i els seus 2 acompanyants (no m'enrecordo dels noms, sorry), Nuri, Rosalia, Pat, Artur, Moussa, Carles, Xavi, Paco, Miquel, i jo mateixa, no m'estranya que la gent estigui com motos......

1 comentari:

  1. Mes que motos, alguns semblen cabres, jejejeje.
    Però la veritat es que així si que dona gust entrenar, tanta colla ;-)

    ResponElimina