dijous, 26 d’agost del 2010

Previa UTMB






Portem a la vall de Chamonix des de dissabte passat, fent excursions amb la canalla per la muntanya i disfrutant dels Alps, que ens han rebut amb l'habitual mescla de grandiositat, alçada i temps variable 


Dimarts al vespre, però, la cosa ja es va començar a posar seria: vam assistir a la sortida de la PTL (petite trotte á Leon), una bagatel·la en per equips de dos o tres persones amb 240 km i 14000 m de desnivell positiu. Es la cursa en autosuficiència del conjunt de proves que es
fan al voltant del UTMB, van sortir ahir a les 22:00 h carregats amb cordes, tendes, grampons i menjar i s'espera que els primers arribin a meta dissabte... 



Ahir ja va engegar la fira del corredor i l'ambient es talla amb ganivet. tots estem entre nerviosos i acollonits de veure el que ens ve a sobre, incapaços d'imaginar com afrontar una animalada com la que anem a fer. Jo alterno moments d'eufòria per, finalment, ser on volia
ser des que em vaig plantejar aquesta cursa fa ja dos anys, amb moments de pànic/realisme en que no veig la manera de fer 166 km i 9600 m de desnivell positiu en les 46 hores que ens donen, amb un taló que segueix fet una coca i poquisima experiència en curses d'aquest
tipus 



He intentat fer els deures, tot i que m'ha costat molt trobar ritme d'entrenament després de Niça. tot i així, vaig començar les vacances fent uns Cavalls del Vent nocturns sense forçar la màquina en 17 horetes. Aixó i mitja dotzena d'entrenaments d'entre 3 i 4 hores
corrent son el que m'ha de permetre afrontar el calvari que em ve a sobre 



En qualsevol cas, divendres a les 18.30 sortida i, a partir d'aquí, a intentar que el cap em porti on no ho voldran fer les cames... 


Si voleu seguir el desenvolupament de la tragédia, suposadament es podrà fer a:
http://ultratrailmb.com/page/128/Live.html
La meva cursa es UTMB i el meu dorsal 3589 (Si no pita, proveu d'anar directament a: 

http://utmb.livetrail.net/coureurentete.php i introduir gamisans)



3 comentaris:

  1. Em sembla que es el primer cop que et veig dubtos davant d´un dels teus grans reptes ,però la majoria dels que has fet els acostumes acabar i bé, com segurament passarà en aquest.
    Com molt bé dius en aquest tipus de cursa el cap és el que comte i fisicament ja has fet els deures,aixi que sort a tu i al Pep.

    Jordi

    Molta sort a tu i al Pep

    ResponElimina
  2. jo se que tu pots, tu saps que pots, ells saben que pots, tothom sabem que pots, o si no pots, cap problema, no ens amoïna el més mínim que no acabis, estar allà a la sortida és el que compta, la intenció i el fet, no el resultat.
    Molts ànims, i recorda, estem amb tu, estem amb vosaltres, t'esperem a l'arribada (metafòricament), tot i que potser si que ens agradaria a més d'un poder estar allà.

    ResponElimina
  3. ànims Carles, serem al teu costat.
    Jo sóc dels que habitualment fan el seguiment de prop, així que no ens defraudis company !!
    El poble té moltes esperances posades en tu !

    ResponElimina