divendres, 23 d’abril del 2010

FELIÇ DIA DE SANT JORDI!!!!

3 comentaris:

  1. per celebrar la Diada, avui he fet en solitari la ruta dels 5 cims. La senyera de Cal Ros però ja toca cambiar-la doncs no fa gaire honor a la Diada...
    He pogut comprovar la neteja que s'ha fet dels camins careners, doncs el darrer cop que hi vaig passar fa més d'un any, era una embardissada !!
    Bona feina per qui hagi estat

    1h. 30m. desde Can Gonteres, és un recorregut complet i molt vàlid com a test per a saber com et trobes de cara a fer curses de muntanya.

    Que tingueu sort per Empúries !!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. farem una instància a l'Ajuntament..... tot i que estem en crisi i ja se sap ;-)
    per cert, bon temps des de can gonteres allargues una mica més,

    A Empúries ja veurem com ens va, tenim una baixa per problemes de salut (res greu), però el Gonzalo no pot venir, i tot i que estava fent una molt bona temporada, i aquests darrers entrenaments li estaven sortint mooooolt bé.....però hi han més maratons que fer.
    El Carles està pletòric i si no fa marca és perque no vol (oi Carles?)
    I jo doncs no tinc massa clar a hores d'ara si podré fer-la. dimecres vaigcaure i tinc una estrabada a l'isquio dret que m'impedeix córrer bé, pateixo excessivament. A veure com evoluciona, per sort és la setmana de descans
    però gràcies pels ànims

    ResponElimina
  3. doncs esperem que no sigui res això de l'isquio.
    Segurament a hores d'ara ja hauràs decidit quelcom. Sigui la decisió que sigui, segur que és per a bé. I com tu has dit abans, si no pot ser aquest cop, hi ha més maratons que fer !!!

    ResponElimina