dimarts, 25 de març del 2014

Marató de Barcelona 2014


Permeteu-me que en aquesta entrada m'enrotlli una miqueta més de lo habitual, la Marató de Barcelona bé s'ho mereix.


Aviat farà ja 3 anys que corro amb tots vosaltres però fins ara no havia tingut mai ocasió de viure en directe la prova "reina" de les curses d'asfalt (que em perdonin els Traileros). Haig de dir que l'ambient em va deixar esmaperdut i garratibat. És un d'aquells ambients que, per molt que te'ls expliquin, fins que no els vius i els sents no saps quines són les sensacions, el "feeling", de competir en una Marató.

Vaig acompanyar als "Xinu-Xanos" en els darrers kilòmetres de la prova i vaja kilòmetres!! Quin "ambientillo", una barreja de nervis, emoció, patiment, esforç, tenacitat i esperit de superació. Perquè encara que sembli mentida tot això "is in the air", a l'hora!

Tots els que vau participar, tant els que vau assolir els vostres objectius com els que no, sou molt grans!!! Només el sol fet de preparar-la ja és una fita i els 42Km la "guinda del pastel".

Enhorabona a tots, ens veiem l'any vinent a la sortida de Montjuïc !


Resultats

Jo Piñeiro - 02:54:44
Ruben Leiva - 02:58:31
Manuel Pérez - 02:59:34
Jordi Serrano - 03:00:49
Gonzalo Tejerina - 03:09:00
Jose Serrano - 03:37:07
Marc Cortada - 03:38:32
Jordi Sánchez - 03:39:47 (Finisher !)
Jordi Pastor - 03:42:43 (Finisher !)
Agustín Líndez - 03:48:20
Joan Piera - 04:32:52

Fotos 

Algunes de les fotos que he pogut recopilar per les xarxes ;)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada