dilluns, 18 d’octubre del 2010

Joan Roig....Berlin.....

Us faig arrivar quatre ratlles del què va ser la Marató de Berlin 2010.

En primer lloc, parlar de la gran capacitat organitzadora que ténen aquesta gent per dur a terme un cursa de 40.000 atletes, en que, malgrat la pluja que va caure durant tot el cap de semana, no va afectar gens a l'organització. Tota la ciutat es va volcar amb la Marató, des del Km 1 fins al km 42; riuades de públic animant, cridant i ajudant en tot moment; cada 3 o 4 km també hi havien grups de música tocant sota la cortina de pluja fent més gran encara la festa. Una de les coses que em va cridar l´atenció és que el dia abans de la cursa per la tarda van fer una Marató de patins en línia (10.000 persones) tot i la pluja i el fred, tota la ciutat seguía igual de volcada amb la cursa.

En quant al circuit, cal dir que tot és plà, amb avingudes amples, passaves per tots els edificis emblemàtics de la ciutat i monuments històrics.

Resumint, no tinc gaire experiència en Maratons i tampoc en viatges, però crec, juntament amb els altres companys, que és totalment recomanable tant per la cursa, la ciutat, l'organització, la cervesa, el gran públic que t´acompanya en tot moment , i tots els corredors vinguts de tot el món.

En quant a la meva pròpia Marató, no em va anar malament del tot, ja que les condicions climatològiques de molta pluja i fred van ser força dures, sobretot a la meitat de la cursa, vaig intentar agafar un ritme per acabar sobre les 3:15 o 20, i fins a el km 34 vaig anar molt bé, del 34 al 42 ja us podeu imaginar con va anar, però en definitiva, molt satisfet.

Isabel, va per tu: felicitarte per aquest blog que estàs portant a terme amb tanta dedicació, i que, segurament et porta tant de feina, en que crec, i molta gent com jo, és d´un gran seguiment, suposo que falta que la gent hi digui més la seva, pero bé, ja arrivarà, és una molt bona eina d´ informació i encara que no t´ho sembli, la gent en parla molt bé, i segur que està disposada a col-laborar.

2 comentaris:

  1. molt bé Joan, llàstima de la part final. És una de les maratons que particularment em fan gràcia i que cauran algun any. Aquesta "festa" s'ha de viure !
    Isabel, molt malament lo de reduir el tamany de la lletra del darrer paragraf de les paraules enviades pel Joan. Si el mèrit és per tu, no miris de dissimular-lo...

    ResponElimina