divendres, 8 de gener del 2010

Sitges, Terrassa, i altres curses

Corredors a Sitges, a Terrassa, a la Llossa... aquests dies moltes curses i no només de running, també algun dels nostres corredors es dedica a practicar altres esports, i a fer stages de pretemporada en alçada ;-).

Obro el fil per que qui vulgui vagi apuntant on va.

Per cert, a la mitja de Terrassa donat que serem uns quants podríem fer una foto prèvia a la sortida. Difícilment coincidirem tants del club a la mateixa cursa. Ja quedarem la setmana que vé, segons aneu responent.

apa, a entrenar força

3 comentaris:

  1. isabel, ja vec que no pares, de córrer però també d'escriure !!!
    aquí no hi ha gaire gent que s'animi a fer-te comentaris i continuar amb la tasca del blog...
    que no sigui per mi. Encara que els vostres horaris de sortides no són gaire compatibles amb els meus, us vaig seguint.
    Jo vaig preparant la Marató de València, perquè després ve Paris. Aviam si al final no en podrem fer cap, de tantes ganes que els tinc !!!
    Hi ha algú del club que hi vagi ?

    ResponElimina
  2. ei, es fa el que es pot, tant correns com al blog, la gent si el mira, però no participa sembla els hi fa una mica de por.....
    dues maratons amb dos mesos de separació.... buf quina pasada, però cap problema per tu. Segur et van genial les dues.
    Del club aniran a Barcelona, Empuries i possiblement Berlin.
    Ens veurem a Terrassa? Ah, i el 31 farem la de Mont-Rodon a Matadepera, molt xula.

    ResponElimina
  3. Aquí un que segueix diàriament el blog...

    Fotos d'avui a Sitges:

    http://picasaweb.google.com/Oscar22

    ResponElimina