dimecres, 20 de gener del 2010

entrenaments, que tal?

obro una entrada nova on podríem anar posant que ens han semblat els entrenaments, quines sensacions hem tingut, i fer una mica més participatiu el blog.
Avui 4*2000 com marcava el planning, dures, dures, però potser menys del que em pensava. Quan l'he vist creia que algú s'havia begut l'enteniment, però li haig de donar la raó l'hem fet i com tocava. Tot i això feia temps que les pulsacions no pujaven tant!!!!
Ara a veure si demà aconsegueixo aixecar-me amb normalitat.................

4 comentaris:

  1. buf, dijous, no vull recordar com va ser de complicat aixecar-se per anar a currar....
    Avui,3*5*400, potser el primer bloc semblava més fàcil, perque l'últim.....ha costat.
    Sort que demà és dissabte i podrem dormir ;-)

    ResponElimina
  2. doncs mira que ahir vaig intentar una sèrie continuada a l'estil del recorregut de la mitja de Granollers, per preparar-la doncs queden dies i crec que em va anar prou bé. Us recomano la tirada com a test, encara que s'hagi d'agafar el cotxe:
    - sortir des del Pol. Ind. La Llana de Rubí (és el primer Polígon que hi ha a l'altre costat de la riera venint de Terrassa) Sortir de la rotonda gran de més avall de l'únic pont que travessa la riera)
    - pujar tota l'estona pel costat esquerre de la riera, passant per dins Les Fonts, i arribant fins els nous Jutjats a Terrassa (és asfalt i pista) No hi ha pèrdua. Només s'ha de tenir present que dins les Fonts s'ha de tirar sempre recte amunt i agafar el camí de sota el Casal un cop fas l'única rampa pronunciada del recorregut
    - tornar pel mateix camí o combinant els 2 costats de la riera

    surten uns 12 kms. (6 amunt i 6 avall)
    vaig aconseguir 4m. 5s. de mitja, sense parar i havent escalfat prèviament (49 minuts total)

    isabel, perquè no ho proves i baixes la marca ?

    ResponElimina
  3. no em provoquis que ja saps que m'apunto a tot.....

    estudiarem la proposta, un repte més...però em tocarà apretar de valent pujant perque amb les teves cames a la baixada.........

    ResponElimina
  4. si diumenge vem competir, dilluns ens hagués tocat "rodatge regeneratiu", però no..... no hi ha treba, rodatge, si, però a quin ritme....4.15 dues de les 5 voltes que vem fer. Dimarts va ser un suplici aixecar-se, i avui....progressiu 7000.
    4'09" - ràpid (de baixada)
    4'08" (de pujada)
    3'59" baixada
    4'01" pujada
    3'50" baixada
    3'59" pujada
    3'50" baixada
    els dos últims 1000s han costat, sort que ja eren els darrers i apretant les dents hem acavat.
    Demà no sé com m'aixecaré!!!!

    ResponElimina