dissabte, 26 de desembre del 2009

cursa del riu Ripoll i del Bolet

avui hem participat en aquestes dues curses, intentant baixar els turrons d'ahir, i deixar una mica de lloc pel d'avui.....

A Sabadell han anat tres corredors, tot i el dia que ha fet.

102 - Joan Piera - 38.45
154 - Oscar Mullor - 40.31
312 - Pat Domingo - 46.03 ( 18 femina)

A Ullastrell hem anat bastants més. No hi ha cap classificació pel moment, o sigui que aneu afegint cada un els vostres temps i posició. Ho sento, nois.

Oscar del Río- 7º general masculí
Isabel Oliván - 1ª general femenina - 24.39
Lali Bofill - 5ª general femenina - 28.50

Han anat també:

Gonzalo, Juan, Montse, Marta, Quim, Joan, cosí del Gonzalo (no m'enrecordo del nom :-( )

ha estat una cursa plena de cares conegudes, Carme Ballesteros, Anna Cos, Bartomé, Jordi Roset, Jordi Badiella, Oni Pujol, i d'altres habituals a les curses.

Bé les properes curses, serà alguna Sant Silvestre, esperem els vostres comentaris en el cas que aneu a alguna.

5 comentaris:

  1. i ara el comentari, m'ha agradat molt la cursa, córrer en un ambient familiar i ple d'amics sempre és agradable. M'ha agradat poder retrobar-me amb alguna sensació que feia temps no tenia, poder apretar sense patir excessivament, aguantar el ritme sense ofegar-me, i arrivar i poder disfrutar de la sensació d'haver fet una bona cursa, prescindint del temps. avui em sento bé. merci gami.

    No m'ha agradat GENS la discriminació "sexista" que les dones pateixen en aquesta cursa. Premi al primer classificat masculi "peazo copon",i una panera amb pernil inclós.Premi al primer classificat local masculí trofeu i panera amb pernil inclós.
    Premi a la primera classificada femenina trofeu de dimensions habituals, i una ampolla de vi (la mateixa que regalaven per inscriure't),premi a la primera local, trofeu.....
    Bé, tot i que la recomanaria, em sento incapàs de compendre aquest fet, i no puc aconsellar a cap dona que hi vagi.
    buf, vaja comentari

    ResponElimina
  2. ESTOY DE ACUERDO CONTIGO, PERO EN LO QUE A MI RESPECTA NO HE SABIDO MEDIR BIEN LAS FUERZAS Y HE SUFRIDO MUCHO AL FINAL DE LA SUBIDA.
    POR LO QUE RESPECTA A LA DISCRIMINACION A LA QUE TE HAS REFERIDO, ALUCINO!!!
    ENHORABUENA OTRA VEZ POR LA CARRERA ERES UNA CRACK

    ResponElimina
  3. Isabel!!! Felicitats per el teu trionf jo vaig ser un dels que vas repasar en la darrera pujada, al final em vas treure 30", i la veritat es que estic molt content ja que feia un any llarg que no feia una cursa i m'ho vaig passar pipa. En l'altre tema, et dono tota la raó, es de vergonya i em vaig quedar amb la mateixa cara que tú.

    ResponElimina
  4. Companys felicitar-vos a TOTS per la vostra cursa! L'Isabel demostra dia a dia a cada entreno i a cada competició que les dones igual que els homes disfrutem i trobem en l'esport una manera de viure i que a moltes de nosaltres també ens agrada igual com a ells així doncs no demanem més que un tracte equitatiu i igualitari i crec que el que van fer en aquesta cursa amb els premis va ser un gest una mica bastant... lleig, tot i així afortunadament hem de valorar el recolzament que sempre trobem per la gran part dels nostres companys.

    ResponElimina
  5. Gonzalo, moltes gràcies, ara, ja veuràs com la propera et dosifiques una mica més, i acaves a tope.
    Xavi, no et conec, però gràcies, a veure si ens trobem en alguna altra cursa, la propera que aniré serà la mitja de Terrassa, si vens ja saps.
    Pat, tens raó, per sort aquests casos cada cop són menys, però per això mateix encara sobten més.

    ResponElimina